Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego na odległość produktu. Jest możliwość odstąpienia od zawartej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Można to zrobić pisemnie na adres Andrzej Sipko EKO-GAL, Bema 11/10, 15-369 Białystok lub mailowo na adres kontakt@paniterenia.pl. Szczegółowa procedura zwrotu jest możliwa do przeczytania w punkcie 7. naszego regulaminu. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa klient.
Zwracany bez podania powodu produkt musi spełniać poniższe warunki:
– Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty z opakowaniem.
– Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
– Konsument zgłosi zwrot w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu.
Przedmioty hand-made i wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotom.
Klient otrzymuje zwrot wartości zakupionego towaru wraz z kosztem najtańszej wysyłki.
REKLAMACJE
Klient ma prawo dokonać reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, jeśli zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową. Aby dokonać reklamacji prosimy o wykonanie następujących czynności:
– Pobranie oraz wypełnienie formularza reklamacyjnego – pobierz
– Odesłanie paczki z wadliwym produktem oraz formularzem reklamacyjnym.
Reklamowany towar wysyłany jest na koszt kupującego i odsyłany na koszt sprzedawcy (dotyczy naprawy lub wymiany). W przypadku, gdy dochodzi do zwrotu pieniędzy, klient otrzymuje na podany numer konta zwrot wartości zakupionego towaru oraz zwrot kosztów wysyłki.
Reklamacji nie podlegają produkty z uszkodzeniami mechanicznymi, wynikającymi z nieprawidłowego użytkowania, lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
Dane do wysyłki: Andrzej Sipko EKO-GAL, Bema 11/10, 15-369 Białystok, Polska. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny +48 793 000 312 lub mailowo: kontakt@paniterenia.pl.